2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI


Üniversitemiz 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı  Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için Tıklayınız.  

Yatay Geçiş Esasları için Tıklayınız




Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)      Dilekçe Islak İmzalı

2)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)
3)      Disiplin cezası almadığını gösterir belge (Aslı)
4)      ÖSYS ve LYS / YKS Sonuç Belgesi
5)      Öğrenci Belgesi (Aslı)
6)     Öğretim Planı-Ders İçerikleri (Birim Onaylı) 
7)     Yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge

 Not 1: Başvurular Şahsen, Kargo veya Posta ile Yapılabilir.  (Posta ve Kargo Yolu İle Yapılan Başvurulardan Kaynaklanan Gecikmelerden Dolayı Sorumluluk Kabul Edilmemektedir.)


Not 2: Yeni Koronavirüs (Covid-19)) salgını nedeniyle yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir. Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin istenen belgeleri taratarak eczfak@trakya.edu.tr  adresine iletmeleri gerekmektedir.

Ek Dosyalar
Bu içerik 16.07.2020 tarihinde yayınlandı ve toplam 9591 kez okundu.