2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

Üniversitemiz 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı  Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Esasları için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.

Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)    ÖSYS Sonuç Belgesi ( Yerleştirme Sonuç Belgesi)

2)    Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

3)    Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

4)    Öğrenci Belgesi

5)    Ders Planı ve Ders İçeriği ( Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerinin olması yeterlidir.)

Not: Başvurular şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir.  E-Posta ile  başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri taratarak PDF veya JPG formatında eczfak@trakya.edu.tr adresine başvuru takvimi içerisinde iletmeleri gerekmektedir. 

Bu içerik 18.07.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 1677 kez okundu.