2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

Üniversitemiz 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı  Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Esasları için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız.


Başvuru İçin İstenen Belgeler:


1)    Yatay Geçiş Dilekçesi Tıklayınız.

2)    ÖSYS (YKS) Sonuç Belgesi ( Yerleştirme Sonuç Belgesi)

3)    Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

4)    Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

5)    Öğrenci Belgesi

6)    Ders Planı ve Ders İçeriği ( Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerinin olması yeterlidir.)

Not 1) Başvurular şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir.  E-Posta ile  başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri taratarak PDF veya JPG formatında eczfak@trakya.edu.tr adresine başvuru takvimi içerisinde iletmeleri
gerekmektedir. 

Not 2) Başvuru değerlendirme sonuçları 28.08.2023 tarihinde web sayfamızda yayımlanacaktır.

Not 3)  Eksik belge bulunması halinde başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.

Bu içerik 11.07.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 8295 kez okundu.