S
2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
Yatay Geçiş Esasları için Tıklayınız.
Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız.
Başvuru İçin İstenen Belgeler:
1) Yatay Geçiş Dilekçesi Tıklayınız.
2) ÖSYS (YKS) Sonuç Belgesi ( Yerleştirme Sonuç Belgesi)
3) Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)
4) Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)
5) Öğrenci Belgesi
6) Ders Planı ve Ders İçeriği ( Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerinin olması yeterlidir.)
Not 1) Başvurular şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir. E-Posta ile başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri taratarak PDF veya JPG formatında eczfak@trakya.edu.tr adresine başvuru takvimi içerisinde iletmeleri
gerekmektedir.
Not 2) Başvuru değerlendirme sonuçları 28.08.2023 tarihinde web sayfamızda yayımlanacaktır.
Not 3) Eksik belge bulunması halinde başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.