2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı  Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.


Başvuru İçin İstenen Belgeler:


1)   Yatay Geçiş Dilekçesi Tıklayınız.

2)    ÖSYS (YKS) Sonuç Belgesi ( Yerleştirme Sonuç Belgesi)

3)    Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

4)    Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

5)    Öğrenci Belgesi

6)    Ders Planı ve Ders İçeriği ( Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerinin olması yeterlidir.)

Not 1) Başvurular şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir.  Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örnek: dilekçe-11111111111, transkript-11111111111) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek mailde eczfak@trakya.edu.tr başvuru adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yataygecis-Adı-Soyadı-T.C. Kimlik No-Sınıf yazılmalıdır. (Örnek: Yataygecis-Mehmet-Mustafa-11111111111-2. Sınıf) 

Not 2) Başvuru değerlendirme sonuçları 09.08.2024 tarihinde web sayfamızda ilan edilecektir.

Not 3)  Eksik belge bulunması halinde başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.


Bu içerik 10.07.2024 tarihinde yayınlandı ve toplam 3233 kez okundu.