S
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.
- Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için Tıklayınız
- Yatay Geçiş Esasları için Tıklayınız
- Kontenjanlar için Tıklayınız
Başvuru İçin İstenen Belgeler:
1) Yatay Geçiş Dilekçesi Tıklayınız.
2) ÖSYS (YKS) Sonuç Belgesi ( Yerleştirme Sonuç Belgesi)
3) Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)
4) Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)
5) Öğrenci Belgesi
6) Ders Planı ve Ders İçeriği ( Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerinin olması yeterlidir.)
Not 1) Başvurular şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir. Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örnek: dilekçe-11111111111, transkript-11111111111) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek mailde eczfak@trakya.edu.tr başvuru adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yataygecis-Adı-Soyadı-T.C. Kimlik No-Sınıf yazılmalıdır. (Örnek: Yataygecis-Mehmet-Mustafa-11111111111-2. Sınıf)
Not 2) Başvuru değerlendirme sonuçları 09.08.2024 tarihinde web sayfamızda ilan edilecektir.
Not 3) Eksik belge bulunması halinde başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.