2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI (EK MADDE 1) İLE YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmeliğin Ek Madde-1'i uyarınca;
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Üniversitemiz birimlerine Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanı) ile yatay geçiş başvurularının Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi’nde  belirlenen tarihler içerisinde istenilen bilgi ve belgeler ile birlikte Fakültemize yapılması gerekmektedir.

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı yatay geçiş kontenjanları için başvurular 01.08.2024 tarihinde başlayacak olup öğrencilerimizin aşağıda istenen belgeler ile birlikte 15.08.2024 tarihine kadar fakültemize başvurmaları gerekmektedir. Başvurular 23.08.2024 tarihine kadar değerlendirilecek olup sonuçlar 26.08.2024 tarihinde fakültemiz internet sayfamızdan açıklanacaktır.

ÖSYM Kılavuzunda Yer Alan Programlara Ait Öğrenci Kontenjanının % 30'unu Geçmeyecek Kadar Kontenjan Bulunmaktadır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Yerleştirme Takvimi için tıklayınız.


Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için tıklayınız.

Taban Puanları için tıklayınız.

Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)      Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.

2)      ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve YKS Sonuç Belgesi

3)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

4)      Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

5)      Öğrenci Belgesi (Aslı)

6)      Ders Planı ve Ders İçeriği (Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerin olması yeterlidir.)

7)      Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge


Not 1) Başvurular Şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir.  Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örnek: dilekçe-11111111111, transkript-11111111111) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek mailde eczfak@trakya.edu.tr başvuru adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yataygecis-Adı-Soyadı-T.C. Kimlik No yazılmalıdır. (Örnek: Yataygecis-Mehmet-Mustafa-11111111111)

Not 2)  Eksik belge bulunması halinde başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.

Bu içerik 19.07.2024 tarihinde yayınlandı ve toplam 944 kez okundu.