Fakültemiz 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Duyurusu

 Başvurular şahsen, kargo veya posta ile Trakya Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Balkan Yerleşkesi 22030 Edirne adresine yapılabilir.  (Posta ve kargo yolu ile yapılan başvurulardan kaynaklanan gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul edilmemekte olup, belge ulaştırılması ile ilgili teyit işlemi posta kuruluşundan yapılmalıdır.)


Covid-19 salgını nedeniyle yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir.

Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örn: dilekçe-11111111111, transkrip-11111111111) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek e-postada ogr14@trakya.edu.tr  adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yataygecis-ad-soyad-T.C. Kimlik No-sınıf yazılmalıdır.(örn: Yataygecis-Ad-Soyad-11111111111-3) 

Yatay Geçiş Esasları için tıklayınız.

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için tıklayınız.

Kontenjanlar için tıklayınız.

Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuru Dilekçesi için tıklayınız.

Kurumlararası Yatay Geçiş Başvurusu İçin İstenen Belgeler:

1)      Başvuru dilekçesi (İmzalı)

2)      Öğrenci Belgesi

3)      Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (diğer belgelerde belirtilebilir)

4)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) 

5)      Öğretim Planı ve Ders İçerikleri

6)      YKS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve YKS Sonuç belgesi

7) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

8) 2 adet Fotoğraf

Bu içerik 12.07.2021 tarihinde yayınlandı ve toplam 2884 kez okundu.